هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور 

شهرداری بندرعباس در خانه به دیدار فولاد نوین اهواز می‌رود 



شهرداری بندرعباس در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خانه به میدان می رود. 
 
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که هفته گذشته مقابل تیم محتشم در تبریز با به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و دیدنی در نیمه دوم از شکست فرار کرد و به تساوی دو دو دست یافت فردا چهارشنبه دوم تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰
در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس از تیم فولاد نوین اهواز میزبانی خواهد کرد. شهرداری بندرعباس و فولاد نوین اهواز هر دو با  ۲۶ امتیاز و بر حسب تفاضل گل مکان های نهم و دهم جدول رده بندی گروه اول را به خود اختصاص داده اند.
هم شهرداری و هم  فولاد نوین اهواز هیچ امیدی برای صعود به لیگ یک و مرحله پلی آف ندارند و باید برای ماندن در لیگ دسته دوم تلاش کنند و دوتیم در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستند. 
جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به گونه ای است که در سه بازی باقی مانده در بالای جدول  تیم  شهرداری همدان شانس بیشتری برای صعود مستقیم به لیگ یک دارد. البته تیم های ویستا توربین تهران، مس نوین کرمان و علم و ادب تبریز هم این شانس را دارند که به صورت مستقیم به لیگ یک صعود کنند و کارشان به پلی آف نکشد.  
در قسمت پایانی جدول رده‌بندی گروه اول تیم نفت و گاز گچساران با ۱۷ امتیازی که دارد شانس خیلی کمی برای ماندن در رقابت های لیگ دسته دوم دارد.
تیم های نهم تا سیزدهم این گروه هم اگر کمی لغزش داشته باشند امکان این که لیگ دسته دوم را از دست دهند وجود داررد. شاگردان حسن اشجاری در تیم شهرداری بندرعباس اگر بتوانند در بازی پیش رو با فولاد نوین اهواز به برتری دست پیدا کنند خطر سقوط را کمتر احساس می کند. در سایر دیدارهای هفته بیست و چهارم تیم ويستا توربین و شهرداری همدان بازی کاملا حساس را برگزار خواهند کرد. شهرداری همدان اگر بتواند این بازی را با برتری به پایان ببرد در دو هفته مانده به  پایان این مسابقات راهی لیگ یک می شود. مس نوین کرمان میزبان تیم محتشم تبریز است. مس نوین هم برای رسیدن به لیگ یک چاره ای ندارد جز این که اول  از بازی سه امتیاز را بگیرد و بعد هم منتظر لغزش شهرداری همدان بماند. 
علم ادب تبریز با آوالان کامیاران دیدار خواهد کرد. هنوز تکلیف نتیجه بازی علم وادب با محتشم از سوی کمیته انضباطی مشخص نیست. این تیم هم شانس برای رسیدن به بازی پلی آف دارد. آوالان کامیاران هم برای سقوط نکردن به لیگ دسته سوم به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.
امید گناوه در خانه از تیم سپید رود رشت میزبانی می کند. گناوه با ۲۹ امتیازی که کسب کرده  است امیدی برای رسیدن به لیگ یک و پلی آف ندارد و از سوی دیگر خیلی خطر سقوط را هم احساس نمی کند. ملی حفاری اهواز در خانه با تیم اسپاد تهران بازی می کند. اسپاد هم هیچ شانسی حتی برای رسیدن به مرحله پلی آف ندارد اما تیم ملی حفاری برای ماندن در لیگ دسته دوم باید پیروزی این بازی باشد. نفت و گاز گچساران که در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است از تیم ایرانجوان بوشهری میزبانی می کند که با ۲۹ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی ایستاده است و تنها برای بهبود بخشیدن به جایگاه خودش در جدول رده رده‌بندی می جنگد. 
تا پایان هفته بیست و سوم در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری همدان با ۴۶ امتیاز صدرنشین است. ویستا توربین با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم ایستاده است. مس نوین کرمان با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم جا خوش کرد.
علم وادب تبریز با ۳۷ امتیاز چهارم است. تیم های
سپید رود رشت،  اسپاد تهران، امید گناوه،  ایرانجوان بوشهر،  شهرداری بندرعباس،  فولاد نوین اهواز، ملی حفاری اهواز،  محتشم تبریز، آولان کامیاران و نفت و گاز گچساران مکان های پنجم تا چهاردهم را از آن خود کردند. لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.
در پایان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های اول هر گروه (مجموعا ۲ تیم) به مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان و دیدار فینال لیگ دسته دوم صعود می کنند. تیم های دوم هر گروه در یک دیدار رفت و برگشت (پلی آف) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که برنده مجموع این دو دیدار به عنوان تیم سوم صعود کننده به لیگ یک در فصل آتی تعیین خواهد شد.
در پایان مسابقات تیم های سیزدهم و چهاردهم هر گروه (مجموعا ۴ تیم) به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد. تیم های سوم تا دوازدهم هر گروه (مجموعا ۲۰ تیم  به اضافه سه تیم سقوط کننده از لیگ دسته اول و تیم بازنده دیدار رفت و برگشت پلی آف لیگ دسته دوم به اضافه چهار تیم صعود کننده از مرحله دوم لیگ دسته سوم بزرگسالان در مسابقات فصل آتی لیگ دسته دوم حضور خواهند داشت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها